Compania noastră, în calitate de importator și distribuitor, asigură calitatea produselor achiziționate.
Conform legislatiei in vigoare, prevazuta in Legea NR.449/2003 si O.G. 21/1992, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, clientul a fost anuntat si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei.
Păstrați factura fiscala primita la cumpărare pentru eventualele reclamații de calitate care pot fi adresate magazinului nostru în perioada de garanție.
Orice solicitare legata de garantie, se va trimite in scris catre contact@picadili.ro si se va atasa o poza cu produsul si Certificatul de Garantie / Factura Fiscala, sau la nr de tel. 0799.945.123. Raspunsul la solicitare va fi dat in max. 24h.
Termenul de garantie comerciala: 24 luni de la data cumpararii produsului.
Garantia comerciala: se acorda conform legislatiei in vigoare la data cumpararii si este aplicabila produsului daca acesta este folosit corespunzator si in concordanta cu instructiunile de folosire de care este insotit si pentru care a fost fabricat. Acordarea garantiei se efectueaza numai daca produsul este insotit de factura.
Pentru acordarea garantiei (Genti, Rucsacuri, Incaltaminte, Textile) trebuie respectate toate regulile si conditiile prezentate mai jos:
Toate bijuteriile din argint comercializate sunt verificate și certificate, au o puritate de 92.5% și poartă marcajul directiei ANPC-Metale și Pietre Prețioase care garantează calitatea metalului prețios utilizat, sau marca de garanție HD01(Ag).
Pentru acordarea garantiei trebuie respectate toate regulile si conditiile de pastrare specificate pe site, in descrierea produselor.
Garantia devine nula sau inaplicabila pentru bijuteriile din argint in urmatoarele conditii:
In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei comerciale consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata.
Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare si predare catre client a produsului.
Termenul de reparare sau inlocuire a produselor va fi facut in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, care se poate prelungi cu acordul ambelor parti.